مهسا نامداری توصیه های مهم حسابداری برای کسب و کارهای کوچک مدیریت درست امور مالی یک کسبوکار و داشتن فردی که مسئولیت این فرآیند را بر عهده داشته باشد، از مهمترین عوامل موفقیت در شرکتهای کوچک و استارتآپها است. رعایت اصول صحیح حسابداری و استخدام یا برونسپا... 15 نوامبر 2025
مهسا نامداری ۱۰ راهکار عالی برای کاهش هزینه های حسابداری و بهبود کسب و کار در فضای اقتصادی پویای امروز، کنترل هزینهها و بهینهسازی فرآیندهای حسابداری از مهمترین عوامل حفظ سلامت مالی و رشد پایدار هر کسبوکار محسوب میشود. با سرعت بالای نوآوریهای فناوری و رقابت شدید میان شر... 15 نوامبر 2025
مهسا نامداری سیستم حسابداری چیست؟ اگر صاحب کسبوکار هستید یا حسابداری تخصص شماست، بهتر است با مطالعه چگونگی کارکرد سیستم حسابداری آشنا شوید. به این صورت، در این عرصه از رقبای خود جا نمیمانید و میتوانید با ارائه بهترین عملکردها جایگا... 9 نوامبر 2025
مهدی حبیبی آیندهنگری در مدیریت املاک با ERP کارآفیس بازار املاک در سالهای اخیر دستخوش تغییرات بزرگی شده است. مشتریان امروز، دیگر فقط به تماس تلفنی و مراجعه حضوری بسنده نمیکنند؛ آنها قبل از هر اقدامی در اینترنت جستجو میکنند، نظرات را میخوانند و انت... 3 اکتبر 2025
مهدی حبیبی صرفهجویی در زمان و هزینه با اتوماسیون هوشمند وقتی اسم املاک میآید، همه تصور میکنند مشاورین بیشتر وقتشان را در جلسات بازدید و مذاکره میگذرانند. اما واقعیت این است که حجم زیادی از زمان آنها صرف کارهای تکراری و اداری میشود: ثبت اطلاعات مشتریان... 3 اکتبر 2025
مهدی حبیبی کار تیمی سادهتر از همیشه هیچ دفتری بدون تیم مشاورین قدرتمند موفق نمیشود. اما قدرت تیم وقتی شکوفا میشود که همکاری و هماهنگی وجود داشته باشد. در بسیاری از دفاتر املاک، سردرگمی بین مشاورین و نبود سیستم مشخص باعث از دست رفتن فر... 3 اکتبر 2025
مهدی حبیبی ارتباطی پایدار؛ مشتری امروز، مشتری فردا یکی از رایجترین اشتباهاتی که بسیاری از دفاتر املاک مرتکب میشوند این است که مشتری را فقط برای زمان معامله میبینند. به محض اینکه قرارداد بسته میشود، ارتباط با مشتری قطع میگردد و دیگر به سراغ او نمی... 3 اکتبر 2025
مهدی حبیبی تجربه آنلاین برای مشتریان مدرن دنیای امروز به سرعت در حال تغییر است. مشتریان دیگر مثل گذشته برای پیدا کردن خانه یا دفتر مورد نظرشان، ساعتها وقت نمیگذارند که از یک دفتر املاک به دفتر دیگر سر بزنند. کافی است موبایلشان را بردارند و ... 3 اکتبر 2025
مهدی حبیبی چند شعبه، یک مدیریت مدیریت یک دفتر املاک کار سادهای نیست؛ حالا تصور کنید که همین دفتر چندین شعبه در نقاط مختلف شهر داشته باشد. چالشهای نظارت، گزارشگیری و هماهنگی بین کارکنان چند برابر میشود. بسیاری از مدیران املاک چن... 3 اکتبر 2025
مهدی حبیبی قراردادهای بدون خطا، حسابداری بدون استرس در دفترهای املاک، قرارداد قلب تپنده کسبوکار است. هر مشتری بعد از هفتهها بازدید و پیگیری، در نهایت پای قرارداد مینشیند. اگر قرارداد دقیق نباشد یا حسابوکتاب شفاف انجام نشود، همه زحمات به باد میرود.... 3 اکتبر 2025 مقالات
مهدی حبیبی تصمیمگیری بر اساس داده، نه حدس و گمان بگذارید صادق باشیم؛ خیلی از تصمیمات در دفاتر املاک هنوز بر اساس حدس و تجربه شخصی گرفته میشود. یک مشاور میگوید: «فلان محله همیشه خوب فروش میرود»، دیگری معتقد است: «این فایل خیلی زود اجاره میرود.» ا... 3 اکتبر 2025 مقالات
مهدی حبیبی جلوگیری از دوبارهکاری و فایلهای تکراری در دفاتر املاک اگر مدیر یک دفتر مشاور املاک باشید، احتمالاً بارها این صحنه را تجربه کردهاید: دو مشاور به فاصله چند روز یک فایل مشابه را ثبت میکنند. وقتی مدیر بررسی میکند، متوجه میشود ملک مربوط به همان مالک است، ... 3 اکتبر 2025 مقالات